Gå til innhold

Er det trygt å handle på komplett.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle det ikke være det?

Skrevet

Jeg bare lurte ;) Så at prisen på ting der var billigere enn andre plasser.. Så måtte søke meg rundt, og visste ikke helt ;)

Takk for svar.

Skrevet

Trygt og greit å handle der, men dårlig service om det blir feil på produktet.

Skrevet

Trygt.

Vi har ikke opplevd dårlig service om det har vært noe med produktene, om mannen min handler en god del der, for å si det sånn ;)

Skrevet

Anbefaler heller netshop.no hvor man også kan hente varene dagen etter de er bestilt (i Oslo) - fraktfritt.

• 6 år senere...
Skrevet

Kan trygt fraråde folk å handle på komplett.no. De gir veldig dårlig hjelp i etterkant av kjøp hvis det er noe feil. Slitsomt å måtte kjempe for å få ivaretatt rettighetene sine..

Skrevet

Selvfølgelig. Enorm bedrift med god service. 

Anonymkode: 6410d...570

Skrevet

Har kjøpt både laptop og mobiler derfra. Aldri vært noe tull.

Skrevet

Hvis man har flaks og alt går bra, så er det ikke noe problem å handle der. Men hvis man får bruk for kundeservice kan man oppleve en annen side. Dessverre har jeg opplevd både frekkhet og å ikke få svar i det hele tatt (på e-post). Aldri opplevd dette hos Elkjøp eller Power (expert), men kan sikker være forskjell fra butikk til butikk.

Skrevet

Vi har handlet der i årevis, alt fra pc'er til håndkrem, og har aldri hatt problemer. God kundeservice, lett å få ting erstattet, byttet eller reparert og kjapp leveringstid. Power og Elkjøp, derimot...

Skrevet

Ikke noe problem. Har handlet der flere ganger, rask leveringstid har de og.

Skrevet

Fikk følgende svar fra kompett.no igår, er til og med vanskelig å tyde hva de faktisk mener:

-------------------------

Hei,

Legger ved vår avgjørelse du fikk beskjed om 20/9:

Vi trekker saker fra inkasso men fortsetter med å sende avdragsnotaer. Hvis du betaler ikke så sier vi avtalen opp til Sergel.

Du har betalt ubetalte fakturaer per 20/9 men ingenting mer.

Som avtalt avsluttet vi inkassosakene og har fortsatt å sende avdragsnotaer.

Hvis du betaler ikke blir din avtale oppsagt til Sergel før jul.

Med vennlig hilsen
Kredittavdelingen
Komplett.no

-------------------------

Skrevet

Noe som kan anbefale en bra advokat til å hjelpe meg med en sak jeg har med komplett.no/sergel?

Problemet mitt er at komplett sendte regninger til både feil e-post adresse og feil postadresse selv om jeg hadde endret dette i systemet hos dem. I tillegg var hele ordren borte fra "mine ordre" så det var helt umulig for meg å få betalt noe før det gikk til inkasso. Men en gang det ble oppdaget betalte jeg alt som skulle vært betalt, men vil ikke betale for renter og inkassogebyr siden det var komplett sin feil at det gikk så langt. Tips mottas med takk:) 

Skrevet
1 time siden, stiand skrev:

Noe som kan anbefale en bra advokat til å hjelpe meg med en sak jeg har med komplett.no/sergel?

Problemet mitt er at komplett sendte regninger til både feil e-post adresse og feil postadresse selv om jeg hadde endret dette i systemet hos dem. I tillegg var hele ordren borte fra "mine ordre" så det var helt umulig for meg å få betalt noe før det gikk til inkasso. Men en gang det ble oppdaget betalte jeg alt som skulle vært betalt, men vil ikke betale for renter og inkassogebyr siden det var komplett sin feil at det gikk så langt. Tips mottas med takk:) 

Forbrukerrådet og evn TV2 hjelper deg

Anonymkode: 6b179...83c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...