Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 Jeg bare lurte Så at prisen på ting der var billigere enn andre plasser.. Så måtte søke meg rundt, og visste ikke helt Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #5 Skrevet 17. juni 2011 Trygt og greit å handle der, men dårlig service om det blir feil på produktet.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #6 Skrevet 17. juni 2011 Trygt. Vi har ikke opplevd dårlig service om det har vært noe med produktene, om mannen min handler en god del der, for å si det sånn
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #8 Skrevet 17. juni 2011 Anbefaler heller netshop.no hvor man også kan hente varene dagen etter de er bestilt (i Oslo) - fraktfritt.
stiand Skrevet 5. desember 2017 #9 Skrevet 5. desember 2017 Kan trygt fraråde folk å handle på komplett.no. De gir veldig dårlig hjelp i etterkant av kjøp hvis det er noe feil. Slitsomt å måtte kjempe for å få ivaretatt rettighetene sine..
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2017 #10 Skrevet 5. desember 2017 Selvfølgelig. Enorm bedrift med god service. Anonymkode: 6410d...570
Pengetreet Skrevet 5. desember 2017 #11 Skrevet 5. desember 2017 Har kjøpt både laptop og mobiler derfra. Aldri vært noe tull.
stiand Skrevet 5. desember 2017 #12 Skrevet 5. desember 2017 Hvis man har flaks og alt går bra, så er det ikke noe problem å handle der. Men hvis man får bruk for kundeservice kan man oppleve en annen side. Dessverre har jeg opplevd både frekkhet og å ikke få svar i det hele tatt (på e-post). Aldri opplevd dette hos Elkjøp eller Power (expert), men kan sikker være forskjell fra butikk til butikk.
Himmel og hav Skrevet 5. desember 2017 #13 Skrevet 5. desember 2017 Vi har handlet der i årevis, alt fra pc'er til håndkrem, og har aldri hatt problemer. God kundeservice, lett å få ting erstattet, byttet eller reparert og kjapp leveringstid. Power og Elkjøp, derimot...
frk Nilsen Skrevet 5. desember 2017 #14 Skrevet 5. desember 2017 Ikke noe problem. Har handlet der flere ganger, rask leveringstid har de og.
stiand Skrevet 8. desember 2017 #15 Skrevet 8. desember 2017 Fikk følgende svar fra kompett.no igår, er til og med vanskelig å tyde hva de faktisk mener: ------------------------- Hei, Legger ved vår avgjørelse du fikk beskjed om 20/9: Vi trekker saker fra inkasso men fortsetter med å sende avdragsnotaer. Hvis du betaler ikke så sier vi avtalen opp til Sergel. Du har betalt ubetalte fakturaer per 20/9 men ingenting mer. Som avtalt avsluttet vi inkassosakene og har fortsatt å sende avdragsnotaer. Hvis du betaler ikke blir din avtale oppsagt til Sergel før jul. Med vennlig hilsen Kredittavdelingen Komplett.no -------------------------
stiand Skrevet 8. desember 2017 #16 Skrevet 8. desember 2017 Noe som kan anbefale en bra advokat til å hjelpe meg med en sak jeg har med komplett.no/sergel? Problemet mitt er at komplett sendte regninger til både feil e-post adresse og feil postadresse selv om jeg hadde endret dette i systemet hos dem. I tillegg var hele ordren borte fra "mine ordre" så det var helt umulig for meg å få betalt noe før det gikk til inkasso. Men en gang det ble oppdaget betalte jeg alt som skulle vært betalt, men vil ikke betale for renter og inkassogebyr siden det var komplett sin feil at det gikk så langt. Tips mottas med takk:)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2017 #17 Skrevet 8. desember 2017 1 time siden, stiand skrev: Noe som kan anbefale en bra advokat til å hjelpe meg med en sak jeg har med komplett.no/sergel? Problemet mitt er at komplett sendte regninger til både feil e-post adresse og feil postadresse selv om jeg hadde endret dette i systemet hos dem. I tillegg var hele ordren borte fra "mine ordre" så det var helt umulig for meg å få betalt noe før det gikk til inkasso. Men en gang det ble oppdaget betalte jeg alt som skulle vært betalt, men vil ikke betale for renter og inkassogebyr siden det var komplett sin feil at det gikk så langt. Tips mottas med takk:) Forbrukerrådet og evn TV2 hjelper deg Anonymkode: 6b179...83c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå