Gå til innhold

Hadebra - Dessverre :-(


KLP <3spire<3

Anbefalte innlegg

Heia

 

Fostervannet gikk 09.06.00, 19 fullgåtte uker. Min kjære lille Petra kjempet en hel uke uten forstervann før hun gav opp og hjertet stoppet, jeg fødte henne 19.06.11 kl 13.20.

 

Små føtter setter store spor. Hun vil få egen grav og jeg vil alltid være mammaen hennes.

 

Lykke til videre alle sammen!

 

Hilsen klp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff a meg...begynte å gråte nå.

Så trist for deg...føler med deg kjære.

God bedring!

 

God klem til deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, det var veldig trist å høre, blir oppriktig lei meg. Har selv mistet i uke 22. Det var veldig tøft. Gravid nå på nytt igjen.

 

Bruk tiden fremover og sørg. Bearbeid. 19 uker er langt på vei!

 

Ønsker deg alt godt, klp.

 

Goklem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig trist.! det er godt ho har en plasss i mamma hjertet. sorgen takler jo alle forskjellig, men selv 4,5 år etter jeg mistet mitt fortervann og fødte min døde mia så kan sorgen fylle meg. men hverdagen går, jeg hadde aldri trodd jeg kunne leve igjen etter det skjedde. men det går,sorgen forsvinner ikke men man lar seg oppleve og tenke på andre ting og det er igrunn godt. for det kan bli for mye om man bare skal være trist, men så må man tilate seg å være trist for å få det ut av systemet også... lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så forferdelig trist. Er slikt som bare er fullstendig meningsløst.

Tenker på deg... Og den lille prinsessen di som ikke fikk leve <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff,.. nå presser tårene på!!! Så ubeskrivelig trist!!! Vet ikke hva man skal eller kan si i en sånn situasjon, men håper det går bra med deg, og sender varme tanker til både deg og din lille engel!!! Klarer nok ikke fullt ut å forstå sorgen du må oppleve nå, men jeg kan jo kanskje forstille meg hvordan jeg kanskje ville reagert selv skulle jeg mistet nå,.. og jeg er "bare" 17 uker på vei... Uff, nei!!! Jeg har vondt av deg nå!!! Ønsker deg alt godt for fremtiden og lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så trist, måtte felle noen tårer når jeg leste dette. Ord blir fattige, men håper du finner trøst hos dine nærmeste og tenker på at du alltid har en liten engel i himmelen nå. Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...