Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Og med utafor, mener jeg at jeg blir HELT utslitt... All energi er borte dagen jeg får mensen og et par dager etter... Har vært slik siden siste graviditet for snart to år siden... Noen fler?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 sån har jeg vært også... Vondt i lår og rumpe, og helt tømt av energi. Blør som en gris i 8-9 dager. Nattbind på dagen de første 3-4. Har alltid vært sånn, derfor fikk jeg p-piller som 15-16 åring. Etter første barn har jeg gått på p-sprøyte, og vært av de heldige som har unngått mensen Etter jeg fikk minsten, så har jeg ikke kunnet bruke sånt, siden jeg har hatt en blodpropp. Da var helvetet tilbake. Fikk time på sykehuset og var egentlig klar for å fjerne hele dritten!! Gynekologen anbefalte meg hormonspiral, siden den har mindre hormoner enn p-piller, og dermed kunne brukes selv om jeg hadde den blodproppen. satte den inn forrige mnd. Var morgenkvalm hele dagen i to uker etterpå, så begynte å angre på hele forsøket, men tenkte jeg måtte gi det litt tid å virke. Fikk min første mens forrige uke. Det holdt med truseinnlegg i 4 dager INGEN smerter og følte meg ikke sliten.. Så hvis du ikke har planer om barn i nærmeste fremtid ville jeg anbefalt å prøve hormonspiral hvertfall
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #3 Skrevet 17. juni 2011 Ja, og blodtapet har gjort meg ekstra slapp, så jeg har begynt å ta jerntilskudd noen dager før, under og etter mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå