Gå til innhold

VEKTKLUBBEN uke 24


Puppen og lillemor

Anbefalte innlegg

(LilleElla hadde et veldig godt forslag om at vi lager en ny tråd hver uke.. jeg har begynt å veie meg på fredager, så lager denne tråden for denne uken nå. De som veier seg på mandag kan jo bare lage en "uke 25" tråd da, og så oppdaterer vi etterhvert som vi veier oss i løpet av den uka)

 

 

Startvekt:78,5

 

Vekt i dag: 76,4 (totalt ned 2,1)

Vekt forrige uke: 76,9 (ned siste uke 0,5)

 

Mål: 70 i første omgang (65 etter hvert)

 

 

Oppsummering av uka:

Var hos svigers fra torsdag til mandag , så ble litt mer utskeielser enn til vanlig. Men samtidig så tenker jeg på dette ikke om en slankekur men som en endring av kosthold og aktivitetsnivå jeg kan leve med.. så innimellom vil det komme slike helger.. :) I tillegg har det vært bursdagsfeiring denne uka, så skeiet ut med pølse og et lite kakestykke. Men har likevel gått ned en halv kilo, så er sånn passe fornøyd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Startvekt:73

 

Vekt i dag: 63,8 (totalt ned 9,2)

Vekt forrige uke: 64,2 (ned siste uke 0,4)

 

Mål: 59

 

Oppsummering av uka: Ble en del godterispising både fredag og lørdag forrige helg. Ellers har det vært mye fysisk aktivitet, men jeg må bli flinkere til å trene styrke. Men det er så kjeeedelig!

 

Ikke sånn kjempefornøyd, siden det nå nærmer seg sommerferie med stormskritt, og gjerne skulle nådd 62 kg før juli. Men men. Vet av erfaring at det nå kommer til å gå saktere, siden jeg er normalvektig og bare skal kvitte meg med de siste kiloene. Hvis disse kosekiloene skal av, må jeg være litt streng med meg selv. Men kommer nå inn i mesteparten av klærne mine, og jeg skal nyte sommeren med vin, grillmat og is, om enn i begrensede mengder. Så får vi heller bli litt strengere etter sommerferien.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt:83

 

Vekt i dag: 82,1 (totalt ned 0,9)

Vekt forrige uke: 82,3 (ned siste uke 0,2)

 

Mål: 72

 

 

Oppsummering av uka:

Ifølge diett.no har jeg hatt "kaloriunderskudd" nesten hver dag, så jeg trodde jeg skulle ha gått ned mer. Men pila peker iallefall rett vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger meg på her:)

 

startvekt: 86,6

 

Vekt i dag: 82 (totalt ned 4,6)

Vekt forrige uke: uvisst, har ikke veid meg hver uke til nå.

 

Mål: 57 (før graviditeten-vekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei

Jeg har vært 2 uker på ferie og hva skjer?!

 

Jeg begynte på 77,8

Gikk ned til 76,9

Veide meg før vi dro: 75,9

Nå viser vekta 78,4

 

Jeg sier ikke mer...

 

Har gått masse men tydeligvis spist masse også... Å!!!!!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...