Gå til innhold

Redd jeg er gravid igjenn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk nylig et perfekt lite barn...

men fikk raskt tilbake mensen (2 mnd etter fødsel)

og jeg går på minipilla, men glemte selvfølgelug å ta den etter samleiet 1 uke etter mensen.

Er det noe stor sansynlighet for å bli gravid da?

 

jeg er livredd, for jeg fikk fødselsangst etter fødselen sist.

Og er dessuten bare 18 år...mamma godtok graviditeten min 1 gang, men for 2 gang?.....hjeeelp :(

 

Og hvor lenge etter samleiet kan man teste posetivt på graviditetstest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca rundt når du forventer mensen igjen kan du teste.

 

Skrevet

Så lenge til :P

jaja, takk for svar :)

Skrevet

Noen som vet om sjangsen er stor for å bli gravid da?

Skrevet

For å si det slik, jeg har en på 16 måneder og en på 2 måneder...

Skrevet

oi, såppas : o

hehe, det forklarer vel alt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...