Gå til innhold

Drømmehus!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vet du jeg likte det ikke.

 

Iiiiskaldt hus, og jeg tror jeg skulle jobbet ekstremt hardt for å få det "varmt" og hjemmekoselig der.

Altfor mye hvitt og kalde flater. Minner om en blanding av forretningsbygg, hotell og sykehus. Ikke et hjem.

Skrevet

Seriøst? Det eneste jeg likte var utsikten.

Skrevet

Nei gud bedre - upersonlig og alt for stort. Liker at et hjem er koselig og varmt jeg.

Skrevet

Fin utsikt, ellers kaldt og stygt.

Likte heller ikke høyspentledningene som henger der....

Skrevet

Hehe! Det første jeg tenkte på, var at hadde vi bodd der, ville det vært veldig skittent av kjeks på veggene:-)

 

Likte fasaden, men synes det var too much white!

Skrevet

Har sett nærmere på det... Hadde nok fått jobbet litt med og varme opp det ja.... :) Kom frem til at jeg likte gårdsplassen og garagene best ;P

 

Jaja,også elsker jeg "tårnet"!! :D

 

 

Hi

Skrevet

veldig fint. :)

 

men om jeg hadde 25 mill hadde jeg ikke kjøpt det. det blir aaaaaltfor stort til oss. jeg mener 200 kvm i boa er nok jeg.

 

i tillegg har dette huset/villa "bare" 5 soverom. vi har 4 soverom på 100kvm ;)

 

hadde jeg fått det så ;)

Skrevet

Jeg tar det :) Men trives best på Sørlandet da ;)

Skrevet

hadde aldri i livet ville hatt et sånnt hus! tennisbane og golfbane? usj, nei! Også lignet det mest på en institusjon innvendig. ikke min stil eller smak i det heletatt..

Skrevet

For lite soverom til et såpass stort hus.

Skrevet

Huff. Ikke pent.

 

Og den gangen? SKREKKFIIIILM!!!!

Skrevet

Dritlekkert. Men feil beliggenhet.

Noen som vet hvem som har bodd der? Er vel neppe hvem som helst?

Skrevet

Hus? Så mer ut som et hotell. Hadde jeg hatt 25 mill hadde jeg bygd et middels til stort hus, hjemmekoslig og praktisk. Og laget et fantastisk uteområde. Så hadde jeg reist for resten av pengene;)

Skrevet

Om du ser skikkig etter på bildene, ser du at huset ikke har vært bebodd.

Skrevet

Det er Trond Arne Stavne, Big Bite grunderen, som skal selge det...

Skrevet

Ussj, dette var ikke pent! At man har mye penger betyr ikke at man nødvendigvis har god smak nei........

Skrevet

Alt var skrekkfilm med det huset, tenk da når det er vinter og kaldt ute med de vinduene der - hadde ikke turt å vært hjemme alene en eneste kveld jeg. Og tenk hvor mye en må vaske for å holde alt så skinnende hvitt. Nei - kaldt og upersonlig var det huset der. Hadde jeg hatt så mye penger skulle jeg bygget med et fint - KOSELIG - innholdsrikt hus som bare roper velkommen til oss.

Skrevet

Helt ærlig, hadde jeg hatt 25 mill så hadde jeg lett funnet et mye koseligere og penere hus å bruke de på enn det der. Likte det ikke.

Skrevet

Likte det ikke i det hele tatt jeg..... :) hehe. Ble blendet av å se på bildene, hvitt hvitt hvitt! Men men, smaken er som baken:)

Skrevet

Jeg er i utgangspunktet veldig glad i funkis (ikke at dette er funkis) og minimalistisk stil, men dette ble for mye (eller for lite, alt etter som;)) etter min smak. Altfor mye hvitt og veldig ipersonlig. Ligner en dyr institusjon eller noe, ikke pent.

Skrevet

Sykehus er koseligere enn det der! Altfor hvitt og klinisk kaldt!!

Skrevet

Så hvitt...

Så sterilt...

Så kaldt..

Så utrolig åpent

Så enorme vinduer...

Så langt uti gokk...

Så fælt..

 

klarte ikke finne noe fint ved det huset..utsikten var upåklagelig, men resten..så ikke meg..

Skrevet

Haddejeg hatt 25 mill så skulle jeg kjøpt det. Har ikke sett inni da, men regner med det er huset på Malvik du sikter til. Det er jo nesten nabo'n vår også :)

Skrevet

Ville IKKE hatt det! Som flere sier kaldt hvitt og sterilt.

 

Ville heller ikke hatt et hus som ligger der! Det er jo ikke gå avstand til noe som helst, kanskje med unntak av verdens verste barnehage!

 

Har et mindre hus, mindre hage, bedre beliggenhet og BEDRE utsikt. -Godt fornøyd og brukte bare 1/5 av pengene når vi kjøpte :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...