Gå til innhold

Drømmehus!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, vet du jeg likte det ikke.

Iiiiskaldt hus, og jeg tror jeg skulle jobbet ekstremt hardt for å få det "varmt" og hjemmekoselig der.

Altfor mye hvitt og kalde flater. Minner om en blanding av forretningsbygg, hotell og sykehus. Ikke et hjem.

Annonse

Annonse

Alt var skrekkfilm med det huset, tenk da når det er vinter og kaldt ute med de vinduene der - hadde ikke turt å vært hjemme alene en eneste kveld jeg. Og tenk hvor mye en må vaske for å holde alt så skinnende hvitt. Nei - kaldt og upersonlig var det huset der. Hadde jeg hatt så mye penger skulle jeg bygget med et fint - KOSELIG - innholdsrikt hus som bare roper velkommen til oss.

Jeg er i utgangspunktet veldig glad i funkis (ikke at dette er funkis) og minimalistisk stil, men dette ble for mye (eller for lite, alt etter som;)) etter min smak. Altfor mye hvitt og veldig ipersonlig. Ligner en dyr institusjon eller noe, ikke pent.

Ville IKKE hatt det! Som flere sier kaldt hvitt og sterilt.

Ville heller ikke hatt et hus som ligger der! Det er jo ikke gå avstand til noe som helst, kanskje med unntak av verdens verste barnehage!

Har et mindre hus, mindre hage, bedre beliggenhet og BEDRE utsikt. -Godt fornøyd og brukte bare 1/5 av pengene når vi kjøpte :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...