Anonym bruker Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Jeg skal ønske meg et bæretøy. Men aner ikke hva jeg vil ha. Tenker at den må være enkel i bruk. Mulig å bruke fra nyfødt. Helst så tett inntil som mulig. Noen bærere som har tips?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 Manduca Elsker den! http://www.kenguruloftet.no/product?path=plone/webshop/bare_barnet/Formsydd/manduca_jardinnuit Jeg har denne, og jeg simpelheten elsker den
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2011 #3 Skrevet 16. juni 2011 Dessuten. Når jeg bærer datteri mi på ryggen, så har jeg ingen mulighet til å kjenne hvor tung hun er!! For den bæres heeeelt inntil kroppen
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2011 #4 Skrevet 16. juni 2011 Meitai, uten tvil! Bærer tett inntil og kan brukes fra nyfødt til 4 år.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2011 #6 Skrevet 16. juni 2011 Manducan kan også brukes fra nyfødt til 4 år.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2011 #7 Skrevet 16. juni 2011 Syntes den meitai napsack så ganske ok ut? Er det samme som bare Meitai? Evt. noen som vet forskjellen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå