Gå til innhold

Kan vi ga i samlivsterapi når jeg mottar OS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver her...Er det lov å få hjelp av familevernskontoret om man bor fra hverandre og mor mottar os. Vi er ikke sammen men vi ønsker å få det til, tråkker vi da over grensen for hva som er akseptabelt i forhold til nav? Jeg har frytelig lyst til å få dette til å funke men samtidig er jeg ikke så sikker at jeg kan ringe nav og avslutte os. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke helt sikker men vil tro det er lov. Nav sparer jo mye penger om dere finner tilbake til hverandre:)

Skrevet

jeg ville nok sagt at det er helt akseptabelt å gå til samlivsteraput.. Det er ingenting som er bedre for familien deres enn om dere får til å leve et liv sammen... Det er jo terapautisk på andre områder også, noe som vil være oppbyggende for dere som enkeltpersoner. NAV reagerer vel kanskje i verste fall med å spørre om dere bor hos hverandre slik at OSrettighetene blir berørt.. vær ærlig med nav å si at dere skal i terapi, men ikke er sammen og ikke bor sammen... : ) Hadde nok gjort alt slikt selv for å få et forhold der barn er involvert til å fungere... !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...