Gå til innhold

IPhone 4- kjøpe eller ikke kjøpe?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei=) Jeg lurer på om det er noen av dere som har IPhone 4, og om abefaler å kjøpe den eller om dere syns det lik så greit å kjøpe en billigere mobil? Grunnen til at jeg er i tvil, er vel pga. prisen... Syns det er mye penger for en telefon, samtidig som jeg har veldig lyst til å kjøpe den! Kan noen gi meg fordeler og ulemper?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte den i november og er veldig fornøyd. MEN, skulle jeg gjort om igjen hadde jeg kjøpt en rimeligere smarttlf og heller brukt pengene på noe annet. Kommer ikke på nok fordeler til å rettferdiggjøre kjøpet egentlig. Måtte bare ha den...

Vet ikke om svaret hjelper deg;)

Skrevet

Kjøp! Jeg har den og elsker den. Sikkert masse andre bra androide telefoner også, men iPhone er iPhone. Så enkel å bruke, bra kamera, og en haug med finesser du aldri visste at du trengte, men som du svært fort venner deg til. ;-)

Det kommer jo an på hva du skal bruke den til om du vil bruke mye penger på en mobil, men du skal jo sannsynligvis ha den lenge? For min del har jeg ikke opplevd noen ulemper med den.

Skrevet

Jeg kanbaresnakke for megs elv, emn jeg har hatt en masse billige, halvdyre og kjempedyre telefoner. Har vært misfornlyd med dem alle, på en eller annen måte. Iphone derimot, har vært min beste venn siden jeg fikk den. Bytter aldri tilbake til annet merke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...