Anonym bruker Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Når begynte dere å pakke deres fødebag? Hva hadde dere med?? jeg er 33+4 og har snart pakket ferdig. tok med til baby: 1 body 1 sokkepar bukse genser sparkebukse lue til meg: bukse topp genser undertøy sokker
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 Pakket det meste ca 1 mnd før termin, så puttet jeg i litt sånn etterhvert, man trenger jo gjerne klærne helt fram til termin. Siste gang var jeg der bare 1 døgn så var ikke så mye jeg trengte. Hadde med: Klær til meg selv: 2 bukser 2 topper 1 singlet 1 cardigan og 1 hettejakke Nettingtruser og store boxere Sokker Slippers/innesko Toalettsaker(det jeg bruker til daglig) Hjemreiseklær og teppe til babyen Mobil m/lader Kamera m/lader Helsekort og andre nødvendige papirer.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2011 #3 Skrevet 16. juni 2011 Jeg pakket dagen før jeg skulle settes igang etter overtidskontrollen på sykehuset med de to første. Hadde liten tro på at noe skulle skje, og jeg hadde helt rett Med siste pakket mannen. Skulle inn på kontroll pga. leie på termindatoen med siste. Visste jeg var umoden. De valgte å legge meg inn slik at de kunne snu babyen og sette igang fødselen pga. tverrleie. Det var jeg ikke forberedt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå