Gå til innhold

Er litt redd...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Klarer ikke helt å ta av og glede meg helt over graviditet. Hadde en MA i uke 11 nå i februar, og den vonde følelsen henger igjen.

 

Håper det skal gå bra denne gang.

 

Noen andre som er gravid på ny etter MA eller SA her?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, jeg hadde en SA i desember og en MA i uke 9 nå i mai. Utskrapning 9 mai og nå er jeg gravid igjen. Jeg har det som deg. Jeg vet også at det ikke spiller noen rolle om man er mer eller mindre kvalm, har mer eller mindre ømme pupper osv, ikke mulig å analysere seg frem til hvordan det skal gå. Man er rett og slett helt uten kontroll. Jeg prøver derfor å ha fokus på at jeg selv skal ha det bra, og ikke SÅ mye på hvordan det er med spiren. Orker ikke "knytte meg" til graviditeten før uke 13-14 tror jeg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp- kjenner igjen det ja... hadde en MA i nov (uke 11) og er gravid i uke 7 nå.. syns det er helt grusomt og er redd og bekymra for alt- klarer ikke å slappe av heller selv om jeg prøver.. vet godt at det som skjer det skjer, men det er jammen meg ikke enkelt... vi får bare krysse fingre og tær :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene. Jeg kan vel ikke si jeg er redd, men jeg deler vel heller ikke bekymringen flere jeg har sett har med at babyen kanskje vil komme på skuddårsdagen som blir rundt termin isåfall:) Denna her er velkommen når som helst i Februar 2012:)

Jeg mistet når jeg var i uke 13 nå i januar og er jo derfor av den erfaring at å gå over den magiske uke 12 betyr også lite trygghet i seg selv.

Jeg har graviditeten mer på avstand så lenge og som det blir nevt så er jeg også mer opptatt av å gjøre ting for min egen velvære. Uansett hvor mye eller lite jeg tenker på graviditeten så tenker jeg at det vil være like vondt å miste igjen. Så da kan jeg like gjerne fokusere på det positive. F.eks symptomene er forløpig ganske annerledes denne gangen. Satser på at det er positivt tegn.

 

Dette skal gå bra jenter! Vi har da tatt vår bit av statestikken nå synes jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...