Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 16. juni 2011 #1 Skrevet 16. juni 2011 Jeg skal til samtele på Ullevål om dette. Henvisning fra fødselslegen min ble sendt dit i går. Jeg er i uke 36. Så lurer jeg på hvor lang tid det tar før jeg blir kalt inn til samtale? Noen erfaringer med dette? Og får jeg dato på samtalen, eller per brev etterpå... og hvor lenge etterpå, tro?
millimor Skrevet 16. juni 2011 #2 Skrevet 16. juni 2011 Hei Jeg har ikke fått innvilget KS, men skal på samtale om det på sykehuset der jeg bor i morgen. Her tok det (Helse Sør Øst) under 1 uke før innkallelsen lå i posten med time 10 dager senere. Du er jo 4 uker lenger fremme enn meg så jeg vil anta at de vil skynde på med din henvisning. Lykke til
millimor Skrevet 16. juni 2011 #4 Skrevet 16. juni 2011 Gratulerer Spennende! Hvor lenge før termin fikk du???
LilleMalin Skrevet 16. juni 2011 #6 Skrevet 16. juni 2011 Jeg skal ha planlagt ks på Ullevål og jeg fikk time til snittet da jeg var der. Fikk det 9 dager før termin. Han prøvde å sette det opp en uke før, men de på operasjonsstuen gav han en annen dato. De setter vel opp ca en uke før så sant det er plass på operasjonsskjemaet.
Tuppen & Lillemor Skrevet 16. juni 2011 #7 Skrevet 16. juni 2011 Kan jeg spørre om hva som er grunnen til at dere diskutere og event. har fått innvilget keisersnitt? Hos meg ligger babyen i tverrleie og jeg er nå i uke 35 + 3. Skal på ny ultralyd i uke 38, og hvis hun fortsatt ligger i tverrleie da skal vi diskutere de ulike alternativene da. Føler at det er litt lenge til, så håper ikke det skjer noe før det. Men det gjør det sikkert ikke siden jeg er førstegangsfødende...
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 16. juni 2011 Å, tusen takk for svar! Gull dere, jenter! Masse lykke til, snart har vi babyene våre ute, hurra! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå