Anonym bruker Skrevet 16. juni 2011 #3 Skrevet 16. juni 2011 Personlig ville jeg gått for Tilde alene, fordi jeg synes Nathalie er litt tungt å uttale. Men fint navn, både med og uten h.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2011 #5 Skrevet 16. juni 2011 Det ble veldig tungt å uttale sammen. Prøv å si det et par ganger etter hverandre....
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2011 #6 Skrevet 16. juni 2011 nydelig!!! Tilde Nathalie:) Med H! rett og slett det fineste jente navnet jeg har hørt på lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå