Gå til innhold

Reisetrille å anbefale/evt ikke anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må kunne legge ned ryggen, den må ha kalesj og den må være god å trille. Har tidligere hatt carena easy, men den likte jeg ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle egentlig anbefale deg Carena Easy, men da kan jeg ikke hjelpe. :)

Skrevet

Anbefaler virkelig McLaren på det varmeste! Den koster litt, men med tanke på hvor mye og lenge den blir brukt så er den verdt hver en krone. Den har full liggestilling, kalesje med solskjerming med uv beskyttelse som kan tas ekstra langt ned så barnet får sin egen lille hule inni der når de skal sove. Syns dette er genialt når vi er på reise og vil yt å trille eller spise på kveldene, da sover ungen vår godt og uforstyrret i vognen. Den har også gode hjul med demping som kan låses hvis man bare triller rett frem. Den er lett å slå sammen og settes opp med bare en hånd og har håndtak for å enkelt bære med seg. Kjekt når man holder ungen med den andre. Kan ikke få skrytt nok av vogna! Vi har hatt den i flere år og har reist verden rundt med den uten noen skader på den. Gleder meg til neste unge også kan bruke den samme vognen :) og ler litt av vennene mine som mente den var alt for dyr. De har måtte kjøpt flere dårlige vogner på samme tid, og har brukt mer peng på flere dårlige vogner enn jeg har på den ene;)

Skrevet

Brio Spin! Den er kjempe enkel å trille og tar liten plass. Ryggen kan legges ned, ikke helt ned men sånn at barnet kan sove behagelig! Det er kalesje på den som kan strammes og tas helt tilbake.

Skrevet

Vi er veldig glad i babytravel Icon Sport. Den blir ikke like liten som en paraplytrille sammenlagt dog. Det er en 3-hjuling som blir full bredde men som kan legges sammen helt flatt (om du skjønner) og lett å bære. Kan uten problem bæres i en hånd.

Ryggen kan legges flatt og god å trille. Ikke noen skogsvogn akkurat, men på hardt underlag er den veldig god og lett og manøvrere.

Har brukt den til reise og shoppingturer og bruker den en del nå om vi skal ha med en vogn i tilfelle knerten på snart 2 vil ha en pause i gåing når vi er ute (Men han vil helst ikke sitte så mye i vogn lengre).

Skrevet

Hadde også Carena Easy, helt forferdelig trille. Da vi byttet til Bugaboo Bee, så åpnet det seg en helt ny verden for meg:-)

Den er helt fantastisk

Skrevet

Styr unna carena generelt. Hører nesten bare klager, spesielt fra de som har prøvd andre merker. Jeg har hatt maclaren, veldig fornøyd, men syns 3000 kr (som jeg betalte den gangen) var i overkant mye for en vogn man må ha to hender for å trille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...