4barns mor Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Hvordan går jeg fram da? Legen på sykehuset jeg var på tidlig ultralyd sa jeg skulle ta det med dem, men er det noe skjema man må fylle ut? Noen som vet det?
<3 mine søte små<3 Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 tror fastlegen henviser deg til samtale..
4barns mor Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2011 Oki.. Kan sjekke ut det med legen min jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå