Gå til innhold

Noen som skal på 3D ul?


to+en til!

Anbefalte innlegg

Jeg har litt lyst til det denne gangen. Har ikke vært på det med de to andre. Men hvilken uke er den beste for det?

Fikk vite at vi venter jente på ordinær ul, men jeg klarer ikke helt å slå meg til ro med det. Så hadde vært fint å få det bekreftet en gang til. ;)

Samtidig så føler jeg at det er litt teit å dra på ul bare av den grunnen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok sist gang, var veldig moro, om jeg kan kalle det det ;)

Er anbefalt å ta det rundt uke 28.

Jeg har tenkt til å gjøre det denne gangen og, så får vi også bekreftet kjønnet. Go for it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veeeeldig lyst til å dra på 3D UL, så kommer nok til å gjøre det når det nærmer seg :)

Har hørt fra uke 27-28 er en bra tid ja :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også. Var med sønnen min sist gang og det var veldig bra. Kan jo ikke forskjells behandle dem ;) Tenk å få se seg selv på bilde og film før man er født..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer også 3D-UL for å få bekreftet kjønn...Jordmor virket så usikker når hun sa det var ei jente. Sist gang var jeg så heldig at jeg måtte på to UL, så da ble kjønnet dobbelt bekreftet. Kan jo bruke det som "unnskyldning" for å spandere på meg en ekstra UL nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg skal på 3D ul når jeg er litt over 28 uker, vi ville gjerne på 3D ul for å se prinsessa vår igjen og få bekreftet at det er ei jente. Pluss vi ønsker bare å se at hun har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg skal 31 august,da et jeg litt over 29 uker;-)

Var ikke på 3D sist så da tenkte jeg ,siste svangerskap da må jeg bruke sjangsen å prøve det:-)

 

Gleder meg veldig +++ det er min bursdag den dagen,nydelig bursdagsgave til meg selv;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er morsomt med 3d ul. Hvis du ikke har meldt deg inn på novemberklubben på facebook så gjlr gjerne det. Der legger folk ut bilder i et kjør om dagen av 3d ul ene sine. Morsomt å se.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...