Mrs. Charming Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Jeg er i den tro at kroppen trenger det du har dilla på (Les: Evnt det sunne du har dilla på!) Jeg har hatt dilla på epler, epler inneholder mye kalsium, vitamin C og betakaroten. Idag har jeg spist intet mindre enn tre nektariner...igår fire... ;-S Nektariner har et høyt innhold av magnesium(Magnesium tappes lett fra kroppen under graviditet, men er noe av det vi trenger mest-Stress, kaffe, trening, graviditet tapper kroppen for magnesium som er en fin kilde til mental og fysisk balanse og god søvn...og for å unngå kramper!) Nektariner er i enda større grad en kilde til kalium og i tillegg kalsium, betakaroten og folat ;-) Så har jeg et annet tips til dere som er bekymret for vekta...Sugen på noe godterier eller blir liksom aldri mett? Kjenn etter om du egentlig er trøtt og trenger en halvtime på sofaen...
NostraStoria Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Hehe, jeg tror det ligger noe i det du sier. Men denne gangen har jeg ikke hatt noen sunne "diller", først var jeg hekta på honning, så var jeg hekta på syrup (på skiva) osv. Har måtte ha søtt HVER dag men uten å legge på meg så mye. Er i uke 35 og har gått opp 8 kg bare, noe av dette er vann. Tror ikke kroppen min har hatt bruk for alt det nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå