Gå til innhold

Noen som har fått mindre mage iløpet av de siste ukene eller er d bare meg??


birthesandvik

Anbefalte innlegg

Våknet igår jeg av at magen min var mye mindre enn dagen før..rart.. den var heilt flatt framme over navelen.. men hu kan jo bare ha lagt seg me hode ned elle??.har termin 19 august..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplevde akkurat det samme idag morges. Plutselig var jeg nesten en mnd tilbake i tid i magestørrelse. Nå stikker den 'bare' ca like langt ut som brystene igjen og i går var den et godt stykke utenfor.

Aner ikke hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ganske rart...hmm..tenkte at kansje hu har lagt seg me hode ned:? ikje vett eg...men ein ting ska eg sei,eg føle eg kan pusta litt lettere ialtfall:) kor langt e du på vei??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaah!! meg og.. helt rart, men føles som det plutselig letta noe veldig på presset oppover... Sikkert noen små som har lagt seg andre veier, tror det er tverrleie på denne jenta for tida. det sparker på ene siden og "bokser" på den andre:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, SF målet har ligget på toppen av det skraverte feltet hele tiden men i dag så nærmet den seg midten. Vet ikke hvorfor.

Babyen var visstnok ikke større enn gjennomsnittet fikk jeg vite på UL forrige uke, men jeg hadde mye forstervann. Kanskje det er fostervannet det minker på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En periode kunne lille Nuppa i magen nesten se ut til å bestemme selv hvor godt hun ville vises, hvor rart det enn høres ut. Det kommer vel mye an på hvor god plass de har der inne, og hvor godt bak/ned i bekkenet de legger seg! :) Blir hun plutselig helt vill der inne kan vi faktisk se iløpet av sekunder/minutter hvor kraftig magen forandrer seg, alt etter hvor hun velger å være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SF har også hos meg ligget i overkant av gjennomsnittet, men nå i uke 32 er den akkurat på midtstreken. Samtidig sier legen at hun har snudd seg med hodet ned, mulig det er grunnen, hun kan jo ikke bare bli mindre:-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...