Anonym bruker Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Jeg har nå flere ganger tatt i mot penger fra pasienter. (Jobber i hjemmetjenesten) De er så demente at de ikke husker uansett. Hun ene fikk jeg nesten 40 000 fra (over flere år) Hun hadde penger så det holdt.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Hehe, det tror jeg like mye på som jeg tror på påskeharen og at jorda er flat
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2011 #3 Skrevet 15. juni 2011 Får virkelig håpe det snart blir oppdaget, for dette har du ikke lov til! Håper det var verdt både jobben og ryktet dit..
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2011 #4 Skrevet 15. juni 2011 Samma for meg om du tror det eller ikke. Det er nå sånn i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2011 #5 Skrevet 15. juni 2011 Troll. Eller forbryter, faktisk. Stjeler du i butikken også? Butikkene er jo forsikret mot tyver, anbefaler å heller knabbe ting fra ikke-demente.. Dersom du planlegger en videre tyve-karriere, da.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2011 #6 Skrevet 15. juni 2011 Jeg tar jo ikke pengene. De gir de bort. (mange av dem ser nok hvor ekkle og griske barna og barnebarna er, og vil heller gi det til mennesker som de faktisk ser de siste årene av livet) hi
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2011 #7 Skrevet 15. juni 2011 Du kan unnskylde deg til du blir blå, samvittigheten din er nok likevel svart! Hvordan kan du, som jobber i et omsorgs-yrke falle så til de grader moralskt? Tar du møbler og antikviteter også, kanskje? De husker nok ikke helt hva de har og er sikkert glad for å slippe å gi noe til arvingene. Idiot! At de heller vil gi penger til noen som er innom i 5 min og tørker støv av de er en lusen og elendig unnskydning. Du har ikke noe i yrket ditt å gjøre, og jeg håper du blir avslørt! Skam deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå