Gå til innhold

Noen som har juksa på Lanoungen igjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har hun 2456 stemmer.

Har ikke sendt inn bidrag selv for de som tror det, men heier ivrig på to bidrag på flest stemmer lista. Synes det er rart at et relativt nytt bilde plutselig hopper opp på flest stemmer lista og får så mange stemmer på få timer, med tanke på de som har ligget på den lista lenge uten å få SÅ mange stemmer på så kort tid...

Annonse

gå på lano sin side,der er det en link med : kontakt oss,du kan ringe el sende mail.

håper de kan stenge hele konkuransen på nett og heller bare ta i mot papir bilder,og presentere bildene i blader/aviser,slik det var for 5år siden.

Annonse

Det bildet som leder med over 5000 stemmer er jo IKKE noe bra. Mange ande av de bildene på forsiden som er mye søtere.

Hvorfor har det ene bildet så utrolig mange stemmer ?

(og nei, jeg har ikke noen bilde av ungene mine der)

2552 stemmer nå

Har skrevet inn til Lano om det, men usikker på om det ble meldt på rett sted. Var ikke noe kontakt oss som var ment for konkurransen tydeligvis, så prøvde meldeskjemaet som egentlig var for de som ville klage eller tipse når det gjelder produktene deres

2559 stemmer nå :P

2563

Beklager om dere synes jeg maser. Tenker bare at det kanskje er greit å skrive inn her, sånn at det kanskje er mulig å sende linken til Lano. Da får de jo sett hvor fort stemmene kommer og til hvilke tidspunkt. Eller kanskje de har oversikten selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...