Gå til innhold

Noen som har juksa på Lanoungen igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Thea som ikke var på forsiden over de med flest stemmer i går ligger plutselig på 5. plass med 2329 stemmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har hun 2456 stemmer.

Har ikke sendt inn bidrag selv for de som tror det, men heier ivrig på to bidrag på flest stemmer lista. Synes det er rart at et relativt nytt bilde plutselig hopper opp på flest stemmer lista og får så mange stemmer på få timer, med tanke på de som har ligget på den lista lenge uten å få SÅ mange stemmer på så kort tid...

Skrevet

Hvordan får man jukset egentlig ? Hehe

Skrevet

Du lager et program som stemmer automatisk, feks. en gang i minuttet, fra ulike ip-adresser

Skrevet

2475 stemmer nå...

Skrevet

2480.. Her stemmes det for harde livet :P

Skrevet

va sikkert derfor den ongen i fjor vant??

Skrevet

Det var nok sympatistemmer fra folk som tror at unger som ser annerledes ut ikke klarer å vinne uten sympati og medlidenhet

Skrevet

Hvordan få sagt i fra til Lano om dette?

Skrevet

157 stemmer på 4 1/2 timer?

Skrevet

nei jeg tror nok det var juks i fjor.... ingen kunne vel stemme på "den ongen" bare for at de syntes synd på han... ???

Skrevet

gå på lano sin side,der er det en link med : kontakt oss,du kan ringe el sende mail.

håper de kan stenge hele konkuransen på nett og heller bare ta i mot papir bilder,og presentere bildene i blader/aviser,slik det var for 5år siden.

Skrevet

Det bildet som leder med over 5000 stemmer er jo IKKE noe bra. Mange ande av de bildene på forsiden som er mye søtere.

Hvorfor har det ene bildet så utrolig mange stemmer ?

(og nei, jeg har ikke noen bilde av ungene mine der)

Skrevet

2522 :P

Var 2489 da jeg sjekket for under en halvtime siden

Skrevet

Moren har vært med i unge mødre, og har en blogg. Sanker mange stemmer via den.

Skrevet

2532 nå. Garantert juks.

Skrevet

Er det normalt at noen får over 200 stemmer på under 6 timer der da?

Skrevet

2552 stemmer nå

Har skrevet inn til Lano om det, men usikker på om det ble meldt på rett sted. Var ikke noe kontakt oss som var ment for konkurransen tydeligvis, så prøvde meldeskjemaet som egentlig var for de som ville klage eller tipse når det gjelder produktene deres

2559 stemmer nå :P

Skrevet

Kan dere ikke heller melde fra om trygdejuks eller andre ting som virkelig betyr noe ?

skjønner ikke at dere gidder.

Skrevet

2563

Beklager om dere synes jeg maser. Tenker bare at det kanskje er greit å skrive inn her, sånn at det kanskje er mulig å sende linken til Lano. Da får de jo sett hvor fort stemmene kommer og til hvilke tidspunkt. Eller kanskje de har oversikten selv?

Skrevet

Kjenner ikke til noen som driver med trygdejuks.

Synes jo det er greit å melde fra om dette og jeg da. Vinneren får jo faktisk en reise som koster en del!

Skrevet

Nå ser hun ut til å ligge litt stille på 2570 stemmer. Trenger vel en liten pause før hun plutselig får 25 stemmer til og danker bort Emilian

Skrevet

Når er jukseren i gang igjen. Ble plutselig 2587.

Må være passe bra dum som tror folk ikke merker at det der er juks!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...