Gå til innhold

Hvor mange har termin 31.08???


zombie2be

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke verst!! får håpe vi blir augustmammaer da:P

 

Er fryktelig trøtt for tida, ellers er det de vanlige plagene. Bekkenet er verst, da , det slo seg vrang allerede i uke 7.. ellers er det bare sånne småting som mild halsbrann og hormontrøbbel:(kan egentlig ikke klage,men merker så absolutt at det begynner å bli tungt!

 

 

Hvordan er det med dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat nå har jeg det veldig bra faktisk:)

har vert kvalm nesten hele svangerskapet, men er bra nå:)

har halsbrann om kveldene/nettene eller viss jeg bøyer meg ned, men mye heller det enn kvalmen. Ellers merker jeg at det begynner å bli tyngre, men det er vel normalt regner jeg med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også har 31.08. Krysser fingrene for augustbarn, men det viktigste er jo at småen er klar når han kommer... :) Jeg har det veldig bra egentlig, men nå begynner magen å komme skikkelig på plass og den e litt i veien til tider. Merker det når eg skal bøye meg for å knyte skoene og kondisen er betydelig svekket i forhold til ka den en gang var. Men det e vel naturlig når en e kommet såpass langt, og e snart 10 kilo over startvekten før jeg ble gravid. Det e så deilig å ha kommet til uke 30 synes eg! 30 uker unnagjort og bare 10 igjen føles så deilig! :)

Var en tur i Barcelona denne uken og da ble magen helt rød og flammete og klødde noe forferdelig! Var veldig merkelig, men det gikk over med en gang eg kom hjem til regnet og lavere temperaturer, så eg regner med at det bare var varmen som utløste litt svangerskapskløe på magen. Jeg håper i hvert fall at det ikke blir en altfor varm sommer i år...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har blitt veldig trøtt de siste ukene. vondt å bøye seg og halsbrann har blusset opp igjen. Merker også at jeg har begynt å våkne av vondt i magesekken på nettene. Føles som den skal sprenge. Må prøve å drikke mindre før jeg legger meg tror jeg.. Ellers er det nok litt hormoner ute og går.. Jeg er veldig spent på det å skulle føde og se minsten for første gang.. Lurer på om hvem han ligner på. 10 uker kommer til å gå unna som bare det nå når det er sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...