Gå til innhold

Fy fader....svigerfar ringte familievernkontoret....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen hadde for noen år siden problemer i forholdet og gikk til samtaler på familievernkontoret.

Mye av grunnen var en svigerfamilie som blander seg inn i alt og lager unødig mye dramatikk av ingenting. De ville feks ha meg ut av familien. Men nok om det.

Idag fikk jeg vite at svigerfar hadde møtt opp på familievernkontoret i den tiden vi gikk til samtaler der - han ville ha time med VÅR terapeut for å forklare hvordan landet egentlig lå an. Han skulle ikke ha noe ut av at vi (jeg) snakket usant om familien til andre.......det skulle han dermedrette opp i trodde han. (Han fikk selvfølgelig ingen time)

Herregud altså, akkurat når jeg tror at vi endelig har innrettet oss så vi kan leve med hverandre får jeg vite ting som får meg til å bli helt sprø.

FAMILIEN HER JO HELT GAL! Det er for f bare å sende ett tv-team så kan vi ta over for hotell cæsar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, du KØDDER???

Det hadde nesten vært morsomt, hadde det ikke vært for at det er så veldig, veldig tragisk...

Skrevet

De lo vel godt av han nede på familievernkontoret da vil jeg tro. Han beviste jo bare at alt som hadde blitt sagt ang. det å stikke nesa si der den ikke hører hjemme virkelig stemte om ikke annet. ;-P

Skrevet

hmm.. noe sier meg at dette er tull.. siden HI ikke får bestemt seg for om han ringte eller møtte opp :P

"Fy fader....svigerfar RINGTE familievernkontoret....! "

eller:

"dag fikk jeg vite at svigerfar hadde MØTT OPP på familievernkontoret"

Skrevet

Ja dette lukter det troll av :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...