Gå til innhold

Risengrynsgrøt og grillpølser

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

Er det virkelig nødvendig at hver eneste bloody juleavslutning må inneholde grøt? Og alle sommeravslutningene må ha grillpølser??? Jeg spyr!

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Og må det virkelig være 9 grader og regn???

Skrevet

Ja, 9 grader og regn er obligatorisk, desember som juni, men i matveien er det lov å være litt mer kreativ ;-)

Gjest amandine
Skrevet

Bare det at jeg ikke tenkte jeg skulle være sære-mammaen som ikke vil spise det som blir servert.. Men nå går vi inn i trippel avslutningsuke, alle er originale og stiller med grill og pølser(ta med drikke selv).... Har fri i dag og har akkurat smelt en focaccia i ovnen pluss laget en stor salat til mannen og selv. Jeg går herved til offisiell grillpølsestreik. Heldigvis har vi litt tid til å tenke før juleavslutningene begynner. Og nå er det faktisk håp om sooool!

Skrevet

Grillpølsestreik er fullt forståelig. Send litt sol nedover da, grillavlutning her også. Her er vi så dristige at vi slår til med miniburgere.... Men i barnehagen var det koldtbord, der var det masser av godsaker!

Skrevet

Takk for sola i går amandine, det ble knall! Jeg tar den med tilbake på tirsdag, da er jeg en svipptur innom :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...