Anonym bruker Skrevet 15. juni 2011 #1 Skrevet 15. juni 2011 Noen som vet om det koster noe hvis jeg å eksen min eier et hus sammen å det står på begge 2 men skal føre det over på meg så bare jeg står som eier?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2011 #2 Skrevet 15. juni 2011 Jeg tror du må betale 2.5 prosent av taksten på huset for å tinglyse det. Jeg betalte over 30 000 for å få halve huset på mitt navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå