mayflower Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Er på dag 21 i syklusen. Har enda ikke fått positiv eggløsningstest. Har testet siden dag 11. Dette er min andre doble kur med pergo. Hadde først en enkel, pausemåned, en dobbel, pausemåned, og nå dobbel igjen. Det har aldri skjedd meg før at jeg ikke har fått eggløsning (ikke så lenge jeg har testet i alle fall). Tror pergoen har fucket opp hele systemet denne gangen. Venter jo på en positiv test hver dag. Lurer på når mensen kommer nå da. Noen som har opplevd det samme og kan dele noen erfaringer?
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 Jeg tok ikke eggløsningstest, og nå er jeg gravid. Jeg bare hadde det skøy og brydde meg ikke om noe annet enn det utrolig hvor artig man kan ha det kroppen slappet av og ting falt på plass.
lille.pudding Skrevet 16. juni 2011 #3 Skrevet 16. juni 2011 jeg har hatt min foerste pergokur naa, fikk dobbel med en gang.. da fikk jeg el paa dag 19. Jeg har hoert at det ikke er uvanlig aa faa det senere. Saa ikke stress, slapp helt av. Jeg var livredd for at det ikke funka, men det gjorde det gitt! fikk tr 14 dager etter positiv eltest, saa virker som syklusen stabiliserer seg naa heldigvis.
mayflower Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2011 De andre gangene på pergo har jeg ikke fått el senere enn dag 16. Jeg mistenker at det ikke kommer noe el denne perioden, enda ikke noen positiv test. Men jeg venter egentlig bare på TR for da skal jeg ta kontakt med legen på nytt. Og da går det kanskje mot prøverør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå