Anonym bruker Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Jeg sliter sinnsykt med emetofobi (overdreven frykt for og kaste opp) Den opptar hverdagen min og hemmer meg i og gjøre mye. Jeg gikk på medisiner cipralex og alopam for en stund siden, har vert pille fri i over 1 år nå, men nå ser det ut til at jeg trenger medisiner igjen.. Huff for et nederlag, jeg skjelver, gråter er kvalm og følr jeg må spy, vill seriøst heller dø enn å spy! Ikke kan jeg gå meg en lufte runde heller siden jenta mi ligger og sover. Andre som sliter der ute? Ingen av vennene mine eller familien min vet om hva jeg sliter med, syns rett og slett det er pinlig og fortelle at jeg har sykelig angst for og spy, redd for og ikke bli tatt seriøst. Legen og familien min tror jeg bare har "vanlig" angst panikk anfall, eller generalisert angst som det heter. Jeg merker jeg begynner og bli deprimert igjen også. Åh jeg vill bare være normal og smile til livet og glede meg over sommeren, men det går bare nedover.. Dagens syte innlegg.. Noen av dere andre som sliter med dette? Hva gjør dere for og komme dere gjennom hverdagen?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2011 #3 Skrevet 15. juni 2011 Haraldri hørt om den fobien, men de fleste med fobier kan kureres. Har du snakket med noen "fobieksperter"? Kansje det er lettere enn du tror å komme over dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå