Anonym bruker Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Hei, Hva tror dere om dette: http://www.enklereliv.no/productDetails.aspx?catId=0&pId=3543 Noen som har prøvd det? Fikk akkurat katalogen fra Enklere Liv og synes det så lurt ut...
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 I og med at mobiltelefoner gir omtrent like mye stråling som en ku ser jeg ikke helt vitsen. Tepper virker sikkert, men har liten betydning når det gjelder å beskytte fosteret.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2011 #3 Skrevet 14. juni 2011 tror nok det er bare humbug, og til den prisen så virker det som at de prøver å melke gravide som er engstelige.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2011 #4 Skrevet 14. juni 2011 Gidder ikke å skaffe meg et slikt et, er kommet så langt på vei nå at ungen er sikkert selvlysende av stråling hvis man skal tro hysterikerne.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2011 #5 Skrevet 14. juni 2011 Synes det er vel så mye for laptopen, sitter jo med den i fanget hele tiden. Er jo så mye stråling man blir utsatt for hele tiden, så det vil jo bare være en dråpe i havet, men jeg synes det er en god ide
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2011 #6 Skrevet 15. juni 2011 Tror ikke all den strålingen vi blir utsatt for er bra, uansett om "ekspertene" sier mye forskjellig.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2011 #7 Skrevet 16. juni 2011 Takk for tipset . Kanskje best å være før var
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå