Anonym bruker Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 uff, jeg er så utrolig forelsket nå, det er så veldig veldig vondt!! Jeg har en samboer nå som det ikke fungerer med i heletatt, tror vi holder sammen enda pga ferien som er bestilt og betalt... Regner med at vi flytter fra hverandre til høsten. Nå har jeg møtt en annen fyr og blitt så utrolig, vannvittig hodestups forelska i han Tenker på han 24 timer i døgnet, får han ikke ut av hodet i heletatt. Han jeg er forelsket i vet at jeg er det. Han sier han vil mer han også, men vil ikke nå som jeg fortsatt har samboer. også er det endel andre ting vi må ta hensyn til. jeg har egentlig lyst å flytte nå med en gang. men er livredd for å gjøre det også. Er jo ikke retferdig for barna å snyte dem for en ferie de har gledet seg til. Jeg vet jo ikke hvordan ting blir mellom meg og han andre. Kan fort være at det ikke blir noen ting.. Og vist det blir seriøst mellom oss, hvorfor kan ikke det da vente til høsten?? men jeg er redd at han jeg er forelsket i finner noen andre i løpet av sommeren.. På en annen side, jeg flytter jo ikke fra samboeren pga han nye, gjør det av helt andre grunner. Sorry, ble vist bare rot dette. Klaer ikke tenke i heletatt
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 Ikke forhast deg.. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves! Din mann fortjener ikke at du går bak ryggen hans, så du bør fortelle han dette for ikke å føre han bak lyset. Barna deres fortjener en lykkelig mamma å en lykkelig pappa, om de ikke er lykkelige ilag så hver for seg... Men igjen : ikke forhast deg, å ikke la deg lure av noe som kanskje aldri blir. Men om hjertet og magen veier for, så er det ikke lett å la det ligge! Men bli ferdig i det forholdet syner i først, å vær sikker på at det er det rette! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå