Gå til innhold

Dere som har boligalarm


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke selskap bruker dere, hva betaler dere og er dere fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nokas, betaler 249,- i mnd og er fornøyd !

Skrevet

har fra sector alarm. betaler noe over 600kr i måneden, da har vi video overvåking med sånne sensorer så katten kan bevege seg fritt inne og nøkkel service. er fornøyd så langt, har ikke hatt det mer enn noen måneder da

Skrevet

Vi har også sector alarm. Betaler vel rundt 600 vi også. Har skallsikring så hunden kan gå fritt rundt når vi ikke er hjemme. Veldig fornøyd !!

Skrevet

Vi har også sector alarm. Betaler vel omtrent 600 vi også.

Fikk til og med bruk for dem her en dag.. Min sambo fløy til Oslo med sin hus nøkkel.. og jeg i min ammetåke glemte igjen min nøkkel inne da jeg skulle kjøre han til flypalssen.

Etter mange tårer og frustrasjon så kom jeg på hva jeg kunne gjøre. Jeg ringte sector gitt, og de sendte over en vekter som låste meg inn :) Genialt!

 

Skrevet

Hvor i landet bor dere som har dette?

Skrevet

23.14 her: Vi bor i rogaland :)

Skrevet

Takk for svar. Vi skal få et tilbud fra securitas. Er det noen som har erfaring med dem? Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...