Gå til innhold

gruver meg:(


trønderveitja1987

Anbefalte innlegg

Skal på ultralyd på torsdag, dette er min første gang, og gruver meg noe skikkelig.

 

Noen som har vært borti underlivs ultrayd?

Hvordan foregår d?

Noen tips?

 

Er redd for at noe er galt, siden jeg har blødd litt tidligere. Samt jeg hasr fått skrekken ved at noen av venniner har mistet i den siste tiden.

 

Men håper på det beste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tatt innvendig ultralyd 2 (ikke i samme svangerskap da...) ganger =) Det er ikke så ekkelt, jeg iallefall, glemte nesten helt hva han dreiv på med når jeg fikk se hva som skjedde på skjermen =) Det er bare et apparat han stikker inn i vaginaen og holder det der, mens du ser babyen på skjermen =) Flere som jeg har hørt iallefall,jeg og hehe, som synes det likner nesten på en litt lang, tynn dildo som er festet på noe =) hehe men han holder den jo stille da... Jeg synes vanlig gynekolog undersøkelse er mye værre iallefall, men det er da min mening... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dessuten sitter ikke gynekologen å stirrer deg i skrittet, på meg iallefall så kan bare ned akkurat da han puttet den inn:P ellers så han bare på skjermen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ekkelt i det hele tatt. Samme som de bruker om du har tatt undersøkelser hos gynekolog.

Selvsagt litt pinlig, men du glemmer det fort når du får se hva som er på skjermen.

 

Ta med pappan da vel, det gjorde jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...