Anonym bruker Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 hehe høres helt teit ut, vet! Har hatt et seksuelt forhold til han før og nå har jeg samboer på 5 året. Jeg møter han ca. 1 gang i uka på butikk o.l...og han snakker mye med meg og virker litt flørtete, i forrige uke kom han bakfra og kittet meg i midjen og idag kom han bak å blåste meg i håre hehehe, vet det høres helt teit ut, men er han interessert? Han har sagt til meg or noen mnd siden at jeg måtte komme på besøk å se kattene hans...em?han vet jeg har sambo og barn nå
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 du høres dum ut, og veeeldig ung/umoden.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2011 #3 Skrevet 14. juni 2011 Mental alder 12-14 år, og nei, han er ikke interessert i deg, mer enn som avlastning får høyrehånda.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2011 #6 Skrevet 14. juni 2011 Hva slags rolle soiller det om han er interessert? Du har jo samboer på 5.året.. Du virker skikkelig umoden!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2011 #7 Skrevet 14. juni 2011 Virker kanskje litt interessert? Nå aner jeg ikke hvordan han er som person, noen er mer flørtete enn andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå