Gjest Ms. Muffins Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Hvordan i huleste setter man sammen denne greia da? Etter at jeg kokte den, hadde jeg tydeligvis greid å glemme hvordan man setter den sammen igjen Står så mye forskjellig på nettet også :/ Skal ha både den stjernetaggete gummitingen, OG den hvite trakten som melka renner igjennom? Hvordan skal man da klare å feste begge de to tingene inni det lille hullet?! Takk for svar!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 Oi, hvoran forklare det uten å kunne vise..... hehe Den lille hvite "proppen" skal jo nedi hullet, med "stjernene" ned. så skal den blanke "skålen" på. Så håndtaket før den siste som er lokket... Herlighet, klarer du det med denne forklaringen er du et geni;-p Men det er ikke vanskelg. Og det finnes vel tegninger på nett?!
ubuntu Skrevet 14. juni 2011 #3 Skrevet 14. juni 2011 Hvis jeg forstår deg riktig: du skal bare bruke enten den stjernetaggete gummitingen (ved manuell pumping) eller den hvite trakten (ved elektrisk pumping) åpne denne pdf og se side tre: http://www.p4c.philips.com/files/s/scf300_12/scf300_12_dfu_nor.pdf
Drømmefanger<3 Skrevet 14. juni 2011 #4 Skrevet 14. juni 2011 Se på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=83hi4eZEjDg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå