Gå til innhold

Reise til thailand med 3 åring og som gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror dere om det egentlig ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du er tjent med å utsette den turen til du ikke er gravid og barna er større. Hva med en litt kortere tur?

Skrevet

Synes ikke det virker så ille å reise med en treåring egentlig.. Og jeg vil etter planen ikke være så altfor langt på vei. Vi tenkte det var bedre å reise dit nå før andremann kom, for ellers må vi utsette reisen i enda flere år ( slik at andremann blir stor nok) ...

Skrevet

Jeg har vært i Thailand to ganger som gravid, ikke noe problem det. Reiste begge gangene før magen ble for stor, dvs rundt uke 21-23.

Første gang var jeg gravid med nr 1, så da hadde jge ingen barn med. Men nå i februar da hadde vi med barna på 3,5 år og 1,5 år.

Gikk kjempefint! Thaimat er veldig gjennomstekt, så er ikke farlig å spise ...

Vi koste oss masse!

Så jeg anbefaler deg å reise!

Skrevet

Har vært i Thailand mange ganger, både som gravid og med baby på 9 mnd. Var gravid i uke 24,25. Gikk kjempefint. To år etterpå var jeg i Malaysia, gravid i uke 12 og med en to åring. Ingen problemer. Bare pass på å ikke spise på de mest lugubre gatekjøkkene så går det helt sikkert kjempefint. God tur

Skrevet

Bare husk at det er en godt rundt 15 til 16 timer med fly ...Jeg elsker Thailand - men drar aldri dit med små barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...