Heira☆ Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Helt merkelig. Jeg spiste middag for 1 1/2 time siden, og nå er jeg sulten igjen! Man skal jo ikke spise for to, men man skal jo ikke sulte ihjel heller hehehe. Husker det var sånn sist jeg var gravid også. Og jeg veit at det gir seg etterhvert, og gudskjelov for det ;o) Nei, jeg får vel gå å finne meg noen middagsrester ;-p
desembergutt09 + ?? 31.1.12 Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 Jeg og!! Sulten hele tida og når jeg ikke er sulten så må jeg spise noe likevel for at ikke kvalmen skal komme snikende.. Går mest i tørre knekkebrød da, pluss at jeg har enorm appetitt på kjøtt og frukt.
Gjest Hippo ღ Skrevet 15. juni 2011 #3 Skrevet 15. juni 2011 Jeg også!! Føler jeg spiser og spiser! Håper det gir seg etterhvert ja. Hvis ikke er det en fare for at jeg blir svææær!! Er normalvektig enda..
Linen Skrevet 20. juni 2011 #4 Skrevet 20. juni 2011 Her og!!! Er sulten konstant!!! Og trøtt:) Helt vilt å kjenne hva dette gjør med kroppen. Må ikke gå mer enn 2 timer mellom hver gang jeg spiser, da kjennes det ut som om jeg skal svime av sult, også blir jeg småuggen og får halsbrann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå