Anonym bruker Skrevet 14. juni 2011 #1 Skrevet 14. juni 2011 Hvilken facebookstatus liker du, irriterer du deg over, syns du er teit osv? )
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 Her er det "null" og "ja".. to forskjellige folk, og jeg aner ikke hva noen av statusene betyr.. Irriterende så nysgjerrig som jeg er
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2011 #3 Skrevet 14. juni 2011 De evinnelige daglige status-oppdateringene om at h*n snart skal på trimtur eller just har vært på trimtur. *GUD SÅ FLINK JEG ER!!* yaik..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå