Gå til innhold

Symptomer


Gullis :)

Anbefalte innlegg

Jeg er nå gravid for 3. gang på 6 mnd, hadde en SA i desember og MA nå i mai med utskrapning 9. mai. Nå er jeg gravid igjen og da er det selvsagt med litt blandede følelser fordi jeg er redd for å miste igjen. Heldigvis har man formum å skravle på :). Det rare er at alle tre svangerskapene har startet forskjellig...(jeg har også 3 barn fra tidligere men jeg husker ikke akkurat hvordan det var ..yngste er 8 år). jeg fikk svak positiv test på lørdag også har den blitt sterkere etterhvert men vet jo ikke eksakt når jeg hadde EL. Men tidlig er det.. Pr idag er mine symptomer:

 

*trøtt og "sliten", tung i kroppen

*småkvalm

*hormonell !!

*murringer og strekkfølelse

 

Det rare er at puppene mine ikke er så mye som litt ømme engang! Forrige gang var de ømme og tunge. Hvordan er det med dere andre??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i en litt rar situasjon, hvor jeg ikke vet hvor langt jeg er på veg. Hadde siste ''mens'' 22 april, hvis det var en mens, mulig det var en festeblødning for den var kort og veldig lett. Skal på UL denne uka for å se hvor stor embroyet er.

Jeg har bare en utrolig rar følelse i kroppen jeg bare, kjenner ikke noe særlig til alle disse svangerskapssymtomene :/ men de kommer nok tidsnok hvis allt står bra til inni magen :) lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Så spennende! Du kan jo være ganske så langt på vei!! De symptomene jeg lister opp er jo litt fordi jeg "kjenner etter" også da :)...foruten trøttheta, men den kunne vært der uansett for jeg blir så slapp av regn regn regn, og når det ikke regner er jeg allergisk,..hold oss oppdatert etter UL! Kjempespennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...