♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 Noen som har prøvd begge og kan sammenlgne?
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 14. juni 2011 #2 Skrevet 14. juni 2011 Var disse to jeg sto imellom også.... Ikke noe enkelt valg og de er jo ikke helt forskjellige heller... Men jeg får min iPhone4 i ettemiddag i bursdagsgave av min kjære og barna <3 Gleder meg
mamma_til_prinsesse_og_prins Skrevet 14. juni 2011 #3 Skrevet 14. juni 2011 hei .. jeg har ikke sett samsung galaxy , men jobber på telenor kundeservice. Og har merket meg at MANGE av våre kunder ringer inn med spm ang denne tlf... Iphone derrimot er det aldri en klage på... med mindre di ikke finner åpningen til sim kortet da Jeg har aldri brydd meg om hvordan telefon jeg har hatt... Men jeg ELSKER min søte iphone 4
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 15. juni 2011 #4 Skrevet 15. juni 2011 Et lite tips angående disse to, Samsungen er svæææææææær, da mener jeg virkelig stor altså! Det var en av grunnene til at jeg valgte iPhone4.. Fikk min i går og så langt elsker jeg den.. Måtte le litt da du over her nevner det med simkortet, skjønner godt at folk ringer å spørr for å si det sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå