Gå til innhold

Stokkxplory samme som sep 11 / 2trimester


*snart-mamma-til-2-prinsesser*

Anbefalte innlegg

Har noen erfaringer eller synspunkter med denne vognen?

Lyst til å høre alt om hva dere mener om den.. Er så i tvil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig synes jeg dette er muligens den styggeste barnevognen som fins. I tillegg ser den upraktisk ut. Ikke mye plass under til handling osv. Men jeg har ikke vognen og kanskje er den super.

 

For meg er den FOR stygg til å vurderes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

Stokke er jo kjent for god bruksdesign, så jeg er helt sikker på at vognen er veldig god å bruke. Jeg synes den ser fin ut, men veldig spesielt design til å være en barnevogn - så man stikker seg jo veldig ut.

 

De ulempene jeg har hørt er at den er dårlig på snø og i terreng (grusvei, skogssti, gress m.m.). Den kan stort sett bare brukes på asfalt og i sommerhalvåret. Du trenger derfor en annen vogn om vinteren.

 

Du finner endel brukeromtaler her: http://www.barnevognguiden.no/stokke/stokke-xplory.html

 

Også er det kjekt å søke etter den på YouTube, da får du opp flere reviews og demonstrasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke vurdert vognen en gang, ikke synes jeg den er fin å se på, og ikke har den noen av kriteriene jeg er ute etter( stor god bag da jeg får vinterbarn, 4 gode solide hjul, sportsdel med god plass i som kan legges helt ned og hvor fotbrett kan reguleres) i norge hvor vi har så ustabile sommrer og vintrer kan jeg ikke tenke meg at denne vognen er noe bra. man kan jo ikke engang ha vinterpose i sportsdelen. Ikke ser jeg for meg at den er noe god å trille heller! Men det er meg og min mening og persolnlig hadde jeg ikke kunne virdert den egngang uansett hvor fornøyd andre måtte være :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...