Gå til innhold

Noen som har Brio race?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er den når man slår den sammen, trille i grus vei og inne?

 

Trenger litt råd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har den ikke selv, men har du kikket her: http://www.brio.no/nn-NO/To_Go_Stroller/Pushchairs/Race.aspx

 

Her står det litt om vogna, bl.a. mål sammenlagt. :) Så kommer det jo an på hva slags vogn du har bruk for, hva du skal bruke den til, osv..

 

Men ser ut som en fin vogn, og tror den er kjempegrei som sportsvogn, til daglig bruk. :)

Skrevet

Synes den er dårlig å trille i ulent terreng. Helt ok når vi går til og fra barnehagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...