Gå til innhold

Kjenner du på kroppen at du er gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen andre som har fått noen av gravid tegnene? Jeg merker jeg tåler litt mindre om dagen, litt kort lunte, blir kvalm om jeg går for lenge uten mat, stikkinger nederst i magen og ømme tunge bryster. Er i uke 5, kan ikke huske disse tegnene kom så tidlig med 1.mann!?

Men kan ikke klage, er jo litt betryggende med slike tegn også :)

 

Lurer på når magen begynner å vokse, kjenner jeg gleder meg til det, får vel tidligere mage andre gang, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte å kjenne de samme tegnene etter bare få dager. Men er ikke så veldig kvalm bare mindre matlyst:p

 

Korte lunta har jeg iallefall hatt ifølge samboeren:p

 

Gleder meg også til magen kommer, spent på å se hvor stor jeg blir:)

 

Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+1 i dag, og er sinnsykt kvalm og kaster opp, kjempesliten og trøtt uansett hvor mye jeg sover, puppene har vokst, stikninger og oppblåsthet i magen, kort lunte...ja, du kan trygt si at jeg kjenner svangerskapet på kroppen :-) Det har jeg gjort i foregående svangerskap også, har hatt alle svangerskapssymptom som er mulig å få, tror jeg..i alle faser av svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker ingen verdens ting!! Så vidt med murringer og ømme bryster, bortsett fra det er det ikke noe som tyder på at jeg er gravid!! Også er jeg heldig ennå, null kvalme eller trøtt... Blir neste bekymret jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner heller ingenting... Eller, har så vidt litt ømme brystvorter og puppene har blitt en anelse mer faste... Og så gjesper jeg mye på dagtid, selv om jeg ikke er spes trøtt... Litt bekymret, men allikevel veldig glad for at jeg så langt har sluppet unna :) Er nå i Uke 5...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert slitsomt amazed men akkurat nå misunner jeg deg! Kjenner ikke noe omtrent jeg! Uten om at jeg har 1 mm lang lunte, er så utrolig irritabel, spes på samboern. Men det kunne jeg sikkert vært uansett :D

Har hatt 1 SA og 1 MA ganske nylig så nå beg jeg å bli veldig urolig! Da jeg hadde MA var puppene mine veldig ømme! Nå er det bare litt fastere og ørlite ømme, jeg er ørlitt kvalm i blant og litt trøtt på kveldene + noen helt sinnsyke kviser på haka! Men sum av summarum kjenner jeg ikke stort på kroppen at jeg er gravid. :( Jeg hadde utskrapning 9 mai så vet ikke helt hvor jeg er i løypa men utfra når jeg tror jeg hadde EL er jeg 5 + 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 4. Jeg kjenner allerede at puppene er svære og vonde, jeg har litt vondt i korsryggen og litt mensenmurringer. I forrige uke begynte jeg å gråte fordi samboeren hadde lagt en spesiell vaskefille på feil sted... det var da jeg begynte å ane at jeg kunne være gravid ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca uke 6 her, fikk noen symptomer veldig tidlig; kortere lunte og lettere for å ta til tårer, tidligere veldig "luftig" ;) blir fort kvalm, særlig om det går for lang tid mellom måltider, har hatt murringer men gitt seg men puppene er kjempevonde!!! og større, synes selv at symptomene kom rimelig fort ifht hva jeg kan huske fra førstemann, men så er man vel mere obs kanskje når en har gått igjennom det før... ??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte numero uno; det som også ga meg mistanke; TRØTTHETEN!!!! den evige altoppslukende trøttheten;)))) *gjeeesp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...