Gå til innhold

Tidlig mage


TMD

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg er 11 uker og føler at magen virkelig synes... men har hørt mange si det at magen ofte kommer fortrere med nr 2 ;0)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, er 11 uker på vei og de kan godt se det på magen de som kjenner meg. Men i forrige svangerskap var livmoren allerede kommet opp fra bekkenet i uke 11. Det er den ikke nå. Det er vel litt bedre plass der nede tenker jeg. Gleder meg til magen vokser, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 10 og begynner å kjenne at magen er hard, og stikker litt mer ut.. syns det var litt tidlig, men men.. gleder meg til magen blir kjempe stor :D nå ser jeg bare små feit ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nr tre for meg, og magen ble som en ballong allerede i uke fire. Hadde bunad på meg 17. mai, 1,5 uker etterpå skulle jeg i konfirmasjon, hadde ikke sjans å komme inn i bunaden da... Er i uke åtte nå, og tror ikke jeg klarer å skjule det så mye lenger. Jobber i skolen, så vi starter ferien på tirsdag, tenkte jeg måtte fortelle sjefen det før ferien, vil ikke at han skal få vite det på "bygda" i løpet av sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 9+6 i første svangerskap og kan ikke vente til magen begynner å vokse. Men foreløpig er den pannekakeflat. Hvor lang tid skal det ta da? Det blir liksom litt mer virkelig med en gang man kan se at det er noe der, ikke bare føle det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke 9+5 nå, andre svangerskap, og magen er større nå enn bare for noen uker siden. Tror det for det meste er luft og tarmer som har flyttet på seg, men kjenner et lite hardt området rett over skambenet. Ingen bulk ennå, men kjenner igjen dette fra forrige gang. Gleder meg til magen kommer, sånn for fullt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...