Anonym bruker Skrevet 13. juni 2011 #2 Skrevet 13. juni 2011 Kjenner verdens beste Lasse, så stemmer for det:)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2011 #4 Skrevet 13. juni 2011 Sier bare: herregud. Lavrans og Laurits = garantert mobbeoffer. Lars og Lasse går til en viss grad.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2011 #5 Skrevet 13. juni 2011 Liker ikke Laurits, men de tre andre er fine. Lavrans er koselig.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2011 #7 Skrevet 13. juni 2011 Haha....garantert mobbeoffer? Det er bare på dib man møter folk som tror barn vil bli mobbet pga ett navn. Vitner om uvitenhet og rett og slett mindre bagasje i topplokket når man kan si noe sånt. Barn blir mobbet av mange slags grunner, men ene og alene pga navnet? Det skjer ikke.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2011 #8 Skrevet 13. juni 2011 Kjenner en Lasse, og han har alltid vært en pøbelunge. Laurits likte jeg ikke. Minte jeg om den katten maurits elns! Lavrans eller Lars!:-)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2011 #11 Skrevet 13. juni 2011 Stemmer for Lars. Kjenner en Lasse og han er en selvopptatt doplanger, så ha dårlige assosiasjoner med det navnet De o andre har jeg ingen formening om
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2011 #13 Skrevet 13. juni 2011 Lavrans. Kjenner en nydelig gutt som heter Lavrans
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2011 #14 Skrevet 13. juni 2011 Liker egentlig Laurits, Lasse og Lavrans like godt, men må jeg rangere så blir det: 1. Lavrans 2. Lasse 3. Laurits 4. Lars
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2011 #15 Skrevet 13. juni 2011 Lauritz er et herlig navn. Det het bestefaren min:) Barnet til søskebarnet mitt heter det samme, så det får min stemme:)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2011 #18 Skrevet 14. juni 2011 hvis det allikevel blir en gutt som kommer ut her, så skal han heter Lavrans
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2011 #19 Skrevet 14. juni 2011 Likte Lavrans veldig godt, jeg. Lars som nr 2. Lasse synes jeg er totalt uten personlighet og et litt veikt guttenavn, så det ville jeg i alle fall ikke valgt. Laurits er outsidernavnet, dvs at navnet vil vokse etterhvert som man blir vant til det! Hva med Ludvig?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2011 #20 Skrevet 14. juni 2011 Ludvig har stått på lista, men så vet vi plutselig om ett par guttebabyer som har fått det navnet i det siste så da droppet vi det. Lavrans har vært min favoritt, men så har Laurits som du sier, vokst veldig på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå