Anonym bruker Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 Når jeg er i permisjon og blir så syk at jeg ikke kan ta vare på babyen, har far rett på egenmelding ved barnepassers sykdom, eller må jeg få sykemelding fra lege fra dag èn?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2011 #4 Skrevet 13. juni 2011 Hvis du er så syk at du ikke kan ta vare på barnet, så kan han få permisjon de dagene det gjelder. Selv var jeg ute av stand til å ta meg av barnet i 4 dager, og da fikk far de 4 dagene fra min permisjon. Legen skrev en attest til nav, så ordnet de det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå