Anonym bruker Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 Største i søskenflokken hadde reddet lillesøster/bror og heller blitt offeret selv? Bilulykke - etc.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2011 #2 Skrevet 13. juni 2011 Hva for ett spørsmål er det? Er det noe å gjøre med det?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2011 #3 Skrevet 13. juni 2011 Hæ? Hva mener du egentlig med dette spørsmålet? Det er vel ingenting en kan gjøre med det vel??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå