Blinkimom Skrevet 13. juni 2011 #1 Skrevet 13. juni 2011 Ja, hvordan går det, damer? Klare for å hoppe over i 2.trimester? Jeg har nå endelig kommet inn i 12.uka. ) Her er det heldigvis ingen kvalme, heller ingen spesielle lyster, men bekkenet har begynt å lage krøll.. Hvordan går det med dere andre?
Krumelur Skrevet 13. juni 2011 #2 Skrevet 13. juni 2011 Inne i 11. uke her og formen er helt topp. Fortsatt litt trøtt men det virker som om jeg gradvis blir piggere. Har ikke vært kvalm, i det hele tatt skummelt lite symptomer. Så alt er fint bare tida kan gå fram til 12 uker. Syns jeg har begynt å bekymre meg mer igjen nå som det nærmer seg. I tillegg blir man redd av at det er flere her inne som har mista som er omtrent like langt på vei, huff og huff. Gleder meg fælt til UL om to uker!
Vanndamen Skrevet 13. juni 2011 #3 Skrevet 13. juni 2011 Snart 12 uker her også Det går så bra med formen, at jeg blir nesten litt bekymret... Men at jeg har et lett svangerskap skal jeg ikke klage så høyt over;) Deilig å merke at kroppen på en måte begynner å fungere mer normalt igjen; ikke så sliten og kvalm som før. Hadde en liten (brun)blødning i forrige uke, så vi skal på ultralyd på onsdag(spent). Ellers har jeg også hatt litt bekkenløsning (siden uke 8). Noen dager går det veldig fint, men innimellom går jeg rundt som en gammel dame;) Men det er vel litt av sjarmen med å være gravid ;P Vektøkning har jeg sett lite av(under ett kg). Magen er paddeflat, gleder meg til å få litt mer pondus å vise til;)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 13. juni 2011 #4 Skrevet 13. juni 2011 er i min 11 uke, og har veldig lite symptomer i motsettning til tidligere svangerskap, men hvis det skal være så lett kan jeg glatt gjøre det igjen bekkenet har stakkar slått krøll, og magen er stor, men er 3 banet så skal vell være slik
trinity83 Skrevet 13. juni 2011 #5 Skrevet 13. juni 2011 Går straks inn i uke 12, hopper over i 2 trimester om 10 dager. Har mindre symptomer, dvs. at jeg ikke er kvalm HVER dag.Hehe... Ellers har bekkenet slått seg vrang (5 ukers vemtetid på behandling!!!!!), så går som en gammel dame. Men men... Ellers er jeg på do hele tiden, veldig uvant siden jeg vanligvis har unormal selskapsblære. Kan til tider være veldig avslørende for folk som kjenner meg veldig godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå