Anonym bruker Skrevet 12. juni 2011 #1 Skrevet 12. juni 2011 Alle heter jo det eller Lucas. Flaut. Hadde jeg kunne gitt han nytt navn i dag hadde han blitt å hete Petter. Irriterer vette av meg at jeg ikke tenkte på det for 1,5 år siden.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2011 #2 Skrevet 13. juni 2011 Min gutt heter William. I vår omgangskrets/barnehage er det kun han som heter det. Så såå poppis kan det ikke være
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2011 #3 Skrevet 13. juni 2011 Min heter også det Er den eneste i omgangskretsen og i barnehagen som heter det. Jeg jobber på en grunnskole, og der er det kun én William. Men mulig det er litt annerledes om noen år ...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2011 #4 Skrevet 13. juni 2011 Sleng på et mellom navn ;-) William Andreas, Per William etc ;-) Så blir det litt mer spesielt ;-) Eller blir det rart synes du å legge til et navn? Jeg skal love deg at om dere ikke legger så mye i det, men bare sender inn navn endring, så er det få som kommer til å reagere. Gutten selv kommer til å blir fort vant med det nye navnet sitt :-) (Hilsen ei som også har plottet på et mellomnavn til gutten min av samme grunn;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå