Anonym bruker Skrevet 11. juni 2011 #2 Skrevet 11. juni 2011 Jeg har en hjernedød venninne som har kalt hunden sin for Ailo, så jeg forbinder det navnet med dyr.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2011 #3 Skrevet 11. juni 2011 dausexy men alt for lav. Kunne godt hatt meg med han for en natt men ikke som kjæreste.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2011 #4 Skrevet 11. juni 2011 For meg er det samisk og veldig fremmed. Dessuten tenker jeg alltid på blandingsbikkjer når jeg hæører det, og jeg aner ikke hvorfor
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2011 #5 Skrevet 12. juni 2011 Jeg synes det er kjempefint, vurderer det faktisk hvis vi får gutt neste gang :-) Men først må jeg få ut jenta vår :-D
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2011 #6 Skrevet 12. juni 2011 Ailo er et samisk navn, Jeg liker det. Ser at det er fler og fler samer som velger de tradisjonelle samiske navnene.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2011 #7 Skrevet 13. juni 2011 er det gutte eller jente navn? syns det høres ut som et vaskemiddel. som milo. ikke pent
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2011 #8 Skrevet 13. juni 2011 Siden Ailo Gaup er den store helten til sønnen min på 7 år forbinder jeg det med kjekke samer på motorsykkel Har forbannet han flere ganger, når sønnen min sykler bortover veien her med begge bena på stanga og bare en hånd på styret osv, har blitt noen skrubbsår ja og jeg venter bare på første brudd og sykehusbesøk... Navnet er fint det, om du er same, om du ikke er same blir det litt rart å bruke navnet synes jeg. Barnet vil jo få spørsmål om same-genene sine, og vil måtte svare at det ikke er same, var bare mamma som "likte navnet".
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2011 #9 Skrevet 13. juni 2011 Ailo er et flott guttenavn! Nesten så jeg har lyst på en gutt til, så jeg kan kalle han Ailo
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2011 #10 Skrevet 13. juni 2011 Bestemoren til mannen min er same, derfor vurderer vi navnet. HI
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2011 #12 Skrevet 13. juni 2011 Ailo er en hot hot fyr, på en veldig merkelig måte. Kan godt skjønne Rimmen der altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå