Gå til innhold

Er det unormalt at jeg..


Anbefalte innlegg

Skrevet

synes det er ubehagelig å kysse, etter en mann tok seg frihet til å drive med tvang der det gikk mest utover munnen min? Vil egentlig ikke gå så mye mer innpå det, men håper dere forstår det.

 

Har en ny og god kjæreste nå men føler jeg må kysse/bruke munnen under andre tilfeller uansett det er ubehagelig..

Unnskyld om det ble litt mye "info".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

unormalt og unormalt

Skrevet

Ikke så rart.Men det må du forklare for din nye kjæreste.Håper han er forståelsesfull, da fortjener han deg. Så kan dere jobbe med "problemet" sammen og så skal du se at det løser seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...