Anonym bruker Skrevet 11. juni 2011 #1 Skrevet 11. juni 2011 synes det er ubehagelig å kysse, etter en mann tok seg frihet til å drive med tvang der det gikk mest utover munnen min? Vil egentlig ikke gå så mye mer innpå det, men håper dere forstår det. Har en ny og god kjæreste nå men føler jeg må kysse/bruke munnen under andre tilfeller uansett det er ubehagelig.. Unnskyld om det ble litt mye "info".
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2011 #4 Skrevet 11. juni 2011 Ikke så rart.Men det må du forklare for din nye kjæreste.Håper han er forståelsesfull, da fortjener han deg. Så kan dere jobbe med "problemet" sammen og så skal du se at det løser seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå